Pogoji uporabe
Splošni pogoji spletne trgovine OKdobrote.si v lasti podjetja OK dobrote, Jure Bregar s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Ti pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani, ki je dostopna na povezavi http://www.okdobrote.si
Podatki o podjetju
OK dobrote, Jure Bregar s.p., Gospodinjska ul.8, 1000 Ljubljana
ID za DDV: 77169077
TRR: SI56 0284 3026 4327 217 (NLB d.d.)
Telefon: 051 618 307
Email: info@okdobrote.si
OK dobrote.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje OK dobrote, Jure Bregar s.p., v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete pogoje poslovanja. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.okdobrote.si. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Vrste uporabnikov
Pravico do nakupa v spletni trgovini OKdobrote.si imajo registrirani uporabniki in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni potrebno registrirati.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Dostopnost informacij
Spletna trgovina OKdobrote.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
Ponudba artiklov in cene
Cene v spletni trgovini OKdobrote.si so enake tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene so v evrih in ne vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine, le-ti pa so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cena izdelka in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino OKdobrote.si in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina OKdobrote.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino OKdobrote.si kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Ti pogoji poslovanja so sestavni del nakupne pogodbe.
Možnost spremembe naročila
Vse želene spremembe v zvezi z že oddanim, a ne dokončno potrjenim naročilom, lahko sporočite na elektronski naslov info@okdobrote.si
Načini plačila
• po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja OK dobrote, Jure Bregar s.p.
• online plačilo preko sistema Paypal na račun podjetja OK dobrote, Jure Bregar s.p.
Stroški pakiranja in dostave so odvisni od teže kupljenih izdelkov
• Za težo kupljenih izdelkov do 1.999 g se zaračuna poštnina v višini 3,90 €
• Za težo kupljenih izdelkov od 2.000 g do 4.999 g se zaračuna poštnina v višini 4,90 €
• Za težo kupljenih izdelkov od 5.000 g do 10.000 g se zaračuna poštnina v višini 5,90 €
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku do 7 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila.
Izdaja računa
Spletna trgovina okdobrote.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Če računa ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate na e-naslov: info@okdobrote.si Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Kode za popust
Koda za popust oz promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine OKdobrote.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”kuponi” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”uporabi kupon”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Postopek nakupa v spletni trgovini OKdobrote.si
1. korak: na spletni strani OKdobrote.si se na vrhu strani nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz košarice, mora klikniti na ikono križca, ki se nahaja levo od slike izdelka v nakupovalni košarici. Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa. V kolikor ima uporabnik promocijsko kodo za popust, mora klikniti na povezavo ‘kupon ugodnosti’, kjer se mu ob kliku odpre polje ”Vnesite kupon”. Nato potrošnik potrdi izbrane izdelke s klikom na gumb ‘Naprej na naročilo’.
2. korak: Uporabnik mora vnesti v obrazec vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Uporabnik izbere način plačila. Uporabnik zaključi svoje naročilo s klikom na gumb Zaključi nakup. Če se želi uporabnik vrniti na prejšnji korak košarice lahko to stori s klikom na gumb ”Back” oz. ‘Nazaj’ v orodni vrstici brskalnika.
3. korak: če je bilo sporočilo uspešno posredovano, se uporabniku na spletni strani izpiše tekst ‘Hvala za vaše naročilo!’ Poleg tega je uporabnik seznanjen, da bo na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila, kjer lahko pregleda vse naročene izdelke in podatke, ki jih je vnesel ob oddaji naročila.
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, lahko to stori preko naše e-pošte info@okdobrote.si.
Postopek obveščanja o nakupu
• Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
• Spletna trgovina OKdobrote.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali pošlje e-sporočilo na posredovani e-naslov.
• Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe in vračilo izdelka
• Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 30 dneh podjetju na elektronski naslov (info@okdobrote.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
• Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: OK dobrote, Jure Bregar s.p., Gospodinjska ul. 8, 1000 Ljubljana. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
• Blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
• Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
• Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.
Varnost
Spletna trgovina OKdobrote.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Izključitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnika zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (e-mail, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
Varovanje osebnih podatkov
• Spletna trgovina OKdobrote.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
• Spletna trgovina OKdobrote.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov spletne trgovine OKdobrote.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
• Spletna trgovina OKdobrote.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
• Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
• Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Spletna trgovina OKdobrote.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo spletna trgovina OKdobrote.si izrecno spoštovala.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina OKdobrote.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka OKdobrote in logotip sta v lasti podjetja Opalk Katja s.p..
Omejitev odgovornosti
Spletna trgovina OKdobrote.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh.
Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih spletna trgovina OKdobrote.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem
primeru, bo Spletna trgovina OKdobrote.si kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Pritožbe in spori
Spletna trgovina OKdobrote.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Spletna trgovina OKdobrote.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@okdobrote.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Spletna trgovina OKdobrote.si bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Spletna trgovina OKdobrote.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Spletna trgovina OKdobrote.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Končne določbe
Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med uporabnikom in ponudnikom, veljajo določila posamične pogodbe.
Ti splošni pogoji poslovanja stopijo v veljavo 1.2.2016.